bleeding love

Sitter hemma hos mamma,har haft myskväll med henne jimmy & maria.va riktigt längesen.har käkat paj maria laga riktigt god mat osv osv..nu ska jag lägga mig i sängen & kika på tv tills jag somnar.i helgen/veckan vet jag inte om det blir så mycket bloggning,kommer att vara hos linda tis,ons,tors och därefter på fredag ska jag umngås med mathilda.sedan kommer vi att hålla på med mitt rum både hos mamma & pappa.ska få mammas 1.80 säng!glad tjej (a) :D kommer nog komma upp mycket bilder efter helgen iaf ;-) så får ni nå att titta på!! och som sagt så kommer det inte upp några bilder så länge jag är hos mamma eftersom att robins dator kraschade och orkar inte ladda över bilder på mammas dator som typ är världens segaste dator också.
/Ronja



Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Bra!:)

2011-08-22 @ 22:46:06
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: frida

haha tack ;)

2011-08-23 @ 17:11:03
URL: http://friidaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0