david guette-little bad girl♥

älskar den låten åh!♥
idag har jag vart i skolan som alla andra typ.
just nu ligger jag i soffan och är helt slut.
i morgon ska jag nog stanna i frövi igen om jag inte måste
va hemma för vi skulle fira farmor.
har en kanske  bokad helg kan man säga med erika & pao♥
på fredag ska vi gå på nora marken och
på lördag ska vi va ute på frövi typ hehe.
prästryggen blir väl, de är typ en lite strand ni som
inte vet.
vill ha lite flera som är med annars äre inte kul.
killar ska de ju va visst! ;)
/emelie



Kommentarer
Postat av: frida

klart jag har facebook :D

och jaa visst , jag heter frida jasmin renman ;)

2011-08-23 @ 21:54:52
URL: http://friidaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0