tack för dagen tjejer, älsker er!

i går va jag med erika och pao i frövi. kul vare
snackade och bakade kladdkaka och lite sånt.
sedan vid sex kom mamma och häta mig.
veckan har vart kanska roligt iaf, de hade jag inte trott att den skulle va
men de var den. har förändras mycket den sommaren sa erika & pauline.
haha assså aah älskar er gullungar.
har inte bloggat på hela veckan har inte haft tid och så...
ehm när  jag kom så bakade jag en kladdkaka till sedan så blev
de lite familjemys framför tv och vi kollade på ice age 2 haha
fan vilken bra och rolig film haha.
nyss va jag ute i stallet och myste lite med mysis har inte vart
hos henne på hela veckan typ  min gummis, älskar henne så.
blir väl en ridtur senare tänkte jag.
/Emelie



Kommentarer
Postat av: frida

skönt att höra ;)

jo med mig är helt okej med :)

Händer ikväll då?

Kram

2011-08-20 @ 12:12:58
URL: http://friidaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0