drar till huset och....

drar till huset, vi ska titta lite vad som behövs köpas och lite sånt dära.
jag måste köpa penslar och underläggspapper eller vadde nu heter haha ;d
senare i kväll om det inte regnar eller åskar så ska jag rida barbacka på
mysis som jag gjorde i går haha vad kul det va asså!!
på fredag ska inte ronja till gröna lund,hon ska ditt nästa vecka någon gång.
och hon fråga om jag ville följa med haha bara jag får för mamma så följer jag
med helt klart!
sen ska vi kanske sova över, haha nu ska ni få höra haha fy fan vi ska sova i en båt
kommer va skit rädd fat

bjuder på två bilder som jag tog nyss!

visst är jag snäll(a'

HARE GÖTT!

/EMELIE




Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tack :D

2011-07-19 @ 20:01:21
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0