jobb!

hade tänkt & blogga igår men nej.då ska man iväg & jobba!

idag har jag varit nere till bowlinghallen två gånger & jobbat.
hjälpte simon med lite saker osv ^^

bilderna jag har lovat kommer.
tänkte faktiskt lägga upp dom nu ikväll.
men så såg jag att robin har tagit med dig sladden , så inga bilder ikväll heller!

imorgon ska jag jobba.senare ska jag hem till Linda & Andreas , och följa med andreas upp
på stan å kolla på några sköna skor :)
senare på kvällen kommer Emelie hit ^^
kommer bli nice (y'

juste!! hjälpte simon att skriva fakturor.sen fick han testa en gång själv.
å då skrev han vad jag hade köpt.
haha 15 st öl
och 20 julbord !
hahah fick med mig fakturan hem , så jävla nice haha.

/Ronja



Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

sv: aww tackk! :D

2011-07-06 @ 00:49:19
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0