kryssning i morgon, om jag inte har migränen kvar!

kom hem från ronja igår, fick värsta migränen och jag har inte haft det förut det var första gången!
så nu har jag som mamma och min syrra, uch vill inte ha det men det går inte att bestämma..
i morgon ska jag på kryssningen med släkten om jag inte har de därskiten kvar i huve!
men nu ska jag sova & jag förlåt att jag inte har bloggat dom här tre dagarna!
jag hade de roligt hos ronja i alla fall, vi bowla i onsdagskväll och jag fick en strike haha fan vad glad jag vart!
men i alla fall god natt alla!




Kommentarer
Postat av: Therese♥

Förlåt för sent svar!



sv; Aha okej vad kul :D Själv ska jag på middag!

2011-07-09 @ 17:13:31
URL: http://ponymupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0