Farmor flytta till ålderdomshemmet i dag...

Heej
Usch i dag har det inte vart så kul. Min kära farmor flyttade till ett ålderdomshem i dag.
Vi har flyttat ut hennes gammla saker sen så flytta vi in allt i hennes rum där på hemmet.
Hon är dementsjuk (stavning) och hon klarar inte av att bo hemma själv. Så vi måste göra så hon flyttar.
Mått ganska dåligt men jag hoppas hon får det bra. Hon kommer inte ihåg någonting, inte vad jag heter inte pappa eller någon. Och hon verka som hon tyckte det var fint rum och allt. Ålderdomshemmet ligger precis brevid min skola så jag ska gå till henne när jag slutar tidigare och när jag slutar vanligt också. Men då får pappa och mamma hämta mig. Men aja nu  vill jag inte snacka om det, jag hoppas hon får det bra där och jag älskar henne.
I morse red jag mysan också det gick väll bra. Tränade min sits och lite sånt dära. Och sen gick jag upp till dom som hållde på med farmors saker med lilla Romio. Haha så söt han va han galopperade på gräsmattan!
Men nu i kväll ska jag inte göra så mycket. Är ganska trött faktiskt så det blir väll att titta runt på bloggar sen så blir det att sova för mig.
GodNatt
/Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0