fullt upp!

har inte bloggat på skit länge! har saker & göra hela tiden ! kan iaf berätta vad jag gjort & vad som kommer att hända.

Torsdag natt:  vid ungefär 00.00 bestämde vi oss för att åka till micke & Lindas stuga.
så det va bara att börja packa dårå!
sedan bar vi iväg. va där vid ungefär 01.00 träffa massa folk ! satt uppe och snacka ett tag
sedan gick jag & la mig va skit trött!
Fredag: vaknade vid 11 nånting (?) gick upp , käka frukost fiska upp kräft burarna!
helvete va äckligt det va ! jag gick & satte mig brevid micke haha.
vid 17.00 kom robin malin och anki.
så vi käkade lite senare & satt å snacka ..
sen drog jag , kevin , robin, anton och malin ut till hällarna med båt!
fyfan va läskigt det va ! xd den där lilla plast båten sen va det typ storm också!
ahah aah vi kom iaf fram. sen gick vi ner till stranden & chilla lite sedan åkte vi tillbaka . å då va inte anton å robin lite fulla ! dom satt å gunga i båten så det va skit nära att det kom in vatten å vi hade vällt ! tur att jag satt bak med kevin så jag hade nå å hålla i mig i xd till å med han vart rädd xD
sen kom vi tbx , chilla satt uppe till typ 04.00 sen sova !
Lördag: käka frukost , packa sedan hem!
när vi kom hem packa vi upp llite sedan vare bara att gå direkt till bowlingen! bowla & träffa massa folk ! jag vann över linus ! yey solt tjej (a) :D
sedan åkte jag,linus,robin,tobbe,maria,patrik,emily,jimmy,neris& några andra ut med patriks båt :D
stanna typ vid kungsör & grilla skit mys :D
sen kom vi hem vid halv 1 , då vare bara att gå hem & lägga sig.
Söndag: gick över till Linda & andreas & satt där & snacka och lite sånt.sen hem chilla , träffa lite annat folk..
sen vid 1 gick jag hem till linda å dom igen å sov där för det va fullt här hemma !
Måndag: vaknade vid 12 sen upp käka frukost & fika sen bada med thea typ hela dagen & rensa ogräs å massa skit ! pengar (y' nu ska jag hoppa in i duschen å fixa mig sen mys med Mathilda som jag inte har träffat på ett bra tag ! '

förlåt för ett långt inlägg hoppas ni orka läsa !
kommer typ inte hinna blogga på hela veckan för den ser ut så här:
tisdag: linda& andreas + marieberg.
onsdag:Västerås & snacka om mina njurar & få medicin..
torsdag: chill dag hemma,packa osv..
fredag: just. på fredag beger vi oss till sunne jag pappa anki & robin ! kommer bli skit kul :D
ska gå på vattenlandet med robin (a)

vet inte om jag hinner blogga , men ska verkligen försöka !

/Ronja



Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Tack, okej jag lägger till sig nu! :D

2011-06-27 @ 21:53:06
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

SV: Okej, bra! :D

2011-06-27 @ 22:03:55
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag:)

2011-06-27 @ 22:11:54
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0