vi har haft en liten bloggpaus typ eller...

...hur man ska säga de.
ronja har ju varit här så har vart med hon och så.
men vi har hållt på i stallet, sen har vi sprungit.
och bara vart med varandra.
min dag har väll varit så här;
vakna vid nio, sedan åt jag frukost.
klädde på mig ridkläder, gick ut till stallet.
jobba med mysan och greja där ute.
sedan gick jag upp till huset för pappa va där.
så jag va väl där några timmar.
och sen käka vi, sen städa jag mitt rum lite.
och nyss har jag kommit in från stallet,
red mysis i kväll också och de gick bra.
senare i kväll blir väl att kolla på tv & data blire väll.
just ja, är de någon som bör nära örebro.
som skulle kunna mejla och hjälpa mig med min
ridning. kanske inte kommer få något svar, men
kan ju alltid försöka!
eller annars kan ni ge tips, om några ni känner som bor
vid örebro.
söker efter en tränare/lärare i alla fall...!

/Emelie



Kommentarer
Postat av: johanna

Svar:lagt till dig :)

2011-08-05 @ 18:59:16
URL: http://eemmyjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0