bästa dagen med de bästa människorna.

skolan va riktigt rolig idag.började med kemi som är skit roligt just för att vi har den bästa läraren.vi fick lära oss att koka sprit ;) och sedan blev spanskan inställd så vi fick typ 2h hål , så jag & anna drog hem till mig & käka nudlar å chilla. och därefter drog vi tillbaka till skolan å spela lite spel med basketbollen.när vi hade idrott så jag jag och adisa (vi vart inte med.) och kollade på linns mobil , haha sjukt kul,snacka med hennes katt osvosv.och därefter cykla vi till konsum för att köpa tuggummi (a) hehe,när vi cykla hem , hade vi typ sexualkunskap med varann,hehe väldigt moget!så har haft en super dag! plus att thea har varit hos oss hela dagen :-))

//Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0