r.i.p magnus 1989-2001, älskar dej brosan♥

tänkte skriva av mig om min sorg och saknad för min bror♥
de hände år 2001, han omkom i en bilolycka i centrala örebro.
de va mitt på natten kanske vid två-tre eller något sånt.
dom lekte och typ tävla med bilar.
den bilen som min bror satt i hade dåliga bromsar och skit..
dom såg inte att de slog om de rött eller dom hann inte stanna.
sen var han borta. 2 omkom, 3 överlevde.
den här frågan säger jag alltid, varför magnus inte någon av dom andra?
de är en hemsk fråga jag vet ingen ska behöva dö. men vill
bara inte att han skulle dö..
jag var bar 5 år när han dog, kommer inte i håg han ens nästan.
så ni som har syskon umgås med dom så ni har minnen.
för en dag kanske de händer, de kan hända alla.
jag älskar min bror, jag vet att han är med mig hela tiden.
och stöttar mig & jag känner hans kärlek.
skriver de här med all kärlek och sorgen jag har♥
tycker den här låten passar för han..
han försvann och lämna oss kvar.
men du finns alltid i mitt hjärta och själ♥
R.I.P Magnus Larsson♥

Dagarna går försöker förstå,
varför du gick hemifrån.
Lämnade allt
familjen och mig.

Men jag vet att du finns där ute någonstans,
så klart.

Du finns i mitt hjärta
du finns i min själ.
Du finns överallt inom mig.
Du finns i mitt hjärta
du gör mig hel.
Vi bygger ett liv.

Hör dej på natten ser dina spår.
Kanske en dröm inte vet jag.

Men jag vet att du finns där ute någonstans,
så klart.

Inom mig.

Du finns i mitt hjärta
du finns i min själ.
Du finns överallt inom mig.
Du finns i mitt hjärta
du gör mig hel.
Vi bygger ett liv.

Du finns i mitt hjärta
du finns i min själ.
Du finns överallt inom mig.
Du finns i mitt hjärta
du gör mig hel.
Vi bygger ett liv.

Du finns i mitt hjärta
du finns i min själ.
Du finns överallt inom mig.
Du finns i mitt hjärta
du gör mig hel.
Vi bygger ett liv.

Du finns i mitt hjärta
du finns i min själ.
Du finns överallt inom mig.
Du finns i mitt hjärta
du gör mig hel.
Vi bygger ett liv.

Du finns i mitt hjärta ♥

Älskar dej brosan, det kommer jag alltid göra♥
låten kanske inte är bäst men mycket i den stämmer.
/Emelie






Kommentarer
Postat av: jessica

rip :(((!<3

2011-08-13 @ 12:20:04
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Är du intresserad av bloglovin' byte? Jag skulle gärna göra det med dig och din blogg. I så fall kan du lägga till mig på länken här: http://www.bloglovin.com/en/blog/371914/sannalitens/follow och sen skicka länken till din, så följer jag dig :)



Massa kramar!

2011-08-13 @ 15:55:45
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Helena♥

Åh, vad fint skrivet, börjde faktiskt gråta lite. <3



Sv: Bara bra :)

2011-08-13 @ 16:20:06
URL: http://loviiielove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0