upside down.

trött tjej ehjaaaaaa.kunde inte sova inatt.så kl 5 imorse drog jag ut & mötte stoffe för hade hade varit på nån fest & hade ingenstans att sova.sen gick vi hem till mig snacka lite osv.sen vid 6 kom robin hem.dyng raka va dom båda två.sen somna vi runt halv 7.sen kom  pappa upp vid 11 och  försökte få upp oss men lyckades inte,så vi sov till ungefär 12.sen stressa igenom allt.för 1 börja dopet..kom iallafall i tid,det spöregna & jag hade klacksor.nicee.sen satt vi och fika osv.sen iväg på kalas men först hem för att hämta lite saker,robin va skit bakis så han gick in på toan och spydde blod!snacka om att jag fick panik&han med ! men hjälpte han osv.sen fick han gå och lägga sig så att jag kunde sticka iväg.så har varit på kalas nu.med massa trevligt folk,Linus & Charlie hade tydligen sett mig igår men haha blind som jag är så såg ju inte jag dom ;-).ikväll blir det väl bara att ta hand om bror.sen taggar vi 2 jobb imorgon! yeeeyy!! neej.

/Ronja



Kommentarer
Postat av: MADDES

härligt att höra

2011-08-07 @ 18:06:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0