vad ska man säga?

vill inte ta det helt öppet om vad det handlar om..men måste skriva av mig lite..vad ska man säga egentligen?kallas det inte barnmisshandel?du skriker på mig varje dag , jag är som en liten slav för dig & din förjävliga son!varje dag ska jag ta undan hans saker göra det han egentligen ska göra!annars skriker du på mig! jag lever som i en hemsk jävla saga! jag är som askungen slavar åt precis alla! dom behöver inte göra ett skit!det spelar ingen roll hur mycket jag skulle säga emot.du är på mig hela tiden om precis allt ! min lillebror dårå.han behöver inte göra ett skit förutom att peka på det han vill ha så får han det direkt!äre så det ska va eller?inte precis va.jag hoppas ni två läser dethär.jävla gubbjälvel du kan gå & ta dig ! anmäler dig fan nästa gång ditt äckliga lilla svin!
/Ronja



Kommentarer
Postat av: frida

va har hänt? :/

känner igen mig lite i din situation...

2011-08-21 @ 15:48:24
URL: http://friidaar.blogg.se/
Postat av: frida

hmm, orättvist och fult gjort!

hatar när föräldrarna inte bryr sig om än , typ ett barn är ängeln och en annan får skiten...

2011-08-21 @ 23:15:23
URL: http://friidaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0