sova nuuu♥

vaknade vid ´halv 12 idag ^^
skönt vare!,vid 1 gick jag hem till Linda & Andreas.
badade med Thea ! det va 23-25 grader i poolen !
skit skönt man kunnde typ doppa sig direkt ^^
sen vid 4 började jag jobba , så det blev inte Marieberg.
kom hem vid 20.00 typ.
så hjälpte pappa att fixa lite i köket
sen drog vi å handlade lite.
har huvudvärk & är skit hungrig
så ska fixa en macka & lite o'boy bara för jag denna vecka
ska jag tjocka mig lite extra mycket & skämma bort mig själv med
massa gott & kläder ^^
haha me like ! (y'
aja nu ska jag fixa detdär sen kolla lite tv & sova !
imorgon ska jag upp vid 11 , sedan åker jag och mamma till västerås
& snackar med doktorn å skit. -.- orkar verklien inte med att jag ska äta medicin hela jävla
tiden bara för att mina fitt njurar är störda!!! -.-
skriver väl ett inlägg imorgon om jag inte ska jobba.
/Ronja



Kommentarer
Postat av: emmi

- tyvärr, följer inte folk via bloglovin, har bara det för att folk ska kunna följa mig :( <3

2011-06-28 @ 22:07:42
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0