västerås.

har varit i västerås hela dagen med pappa Emelie tapper & bror.vi hämta min mobil och lämna in emelies mobil.och sedan små shoppa lite.trevligt.tycker att alla ni som handlar smink ska åka till nisses i västerås och handla sminket där för det sminket är inte testat på djur , vilket jag tycker är skitbra.

såg att nån ville att jag skulle lägga upp bild på mitt hår.


helt fuckat.hårbåtten är ju guldig -.-
som ni ser står det WebCam Companion i hörnet.
det är dock för att bilderna sparades i en mapp som hade lösenord.
så jag va då tvungen att ha texten kvar vilket suger balle.
/Ronja



Kommentarer
Postat av: Cajsa

härligt! :D göres denna kväll då? ;-)

2011-08-05 @ 21:29:59
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Cajsa

nice. :) jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig ganska snart. galet trött!

2011-08-05 @ 22:29:18
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0