great times.

robin å jag gick och la oss vid 6 imorse, för då hade alla typ dragit.
sen vakna jag av att patrik ringde mig å fråga om jag och robin skulle hänga med ut med båten.
så vi städa lite hemma sen igår , sen drog vi ut.
hade det awesome.
förutom när vi skulle hem & gick på grund.
tur som fan att vi va rätt så nära land och sakta kunde åka tillbaka dit.
kom hem vid 9,sen drog vi till sicilia & käka å sedan hem för lite snack osånt.
nu är jag skittrött och ska sova.

här är en bild från dagen , när vi satt på stranden & grilla och bada ;-)
närmast båten-jonas
närsmast han på handuken-porre(pontus)
i mitten- Robin
svarta shorts-emily
jag sitter i vattnet å patrik tar kort.

/Ronja



Kommentarer
Postat av: Josäfin:>

härlig bild :D

2011-07-12 @ 11:46:25
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0