miss u♥

saknar dej gumman♥
sitter här och har tråkigt, vill bara va med ronja..
hatar att inte på i arboga så jag bara kunde gå till henne ju!
men nu har jag tid att skriva här i bloggen.
kan väl berätta hur min dag har vart!
de börja att jag vakna vid tio, ät frukost och lite sånt.
sen följde jag med mamma och handla gardiner till huset.
sen när vi kom hem käka vi, det blev hamburgare♥
gott vare♥
sen åkte jag och mamma upp till huset och sätte upp
gardinerna eller ah de var mamma som gjorde jag va bara
med som sällskap typ!
sen kom pappa och han titta lite på vad som ska göras..
och fixas innan vi kan flytta in.
jag ska ha ett rum som jag ska börja fixa redan i morgon tror jag haha.
blev så sugen på att fixa på  en gång.
de är en lattefärg som dom hade i det rummet som är skit snyggt
och det finns kvar sånn där färg!
så jag ska snygga till lite, måla över lite fula fläckar som har blivit
efter tavlor och sånt.
tänkte ta med mig kamran i morgon så ni får se hur
rummet ser ut.
ehm sen åkte vi hem, gjorde stallet.
och efter stallet ringde ronja!
vi snacka om grönan och lite sånt!
fan vad jag saknar henne ♥
börja gråta när jag snacka med henne...
hatar att vi ska bo så långt ifrån varandra..!
aja nu sitter jag här och hare tråkigt.
kollar på någon 007 film med mamma och pappa ;s
ingen bra film precis men aja!
/EMELIE♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0