Morgonens ridpass & kvällens ridpass

morgonens ridpass & kvällens ridpass
värmde upp med skritt några varv sen skritta jag över en bom så hon blir van vid att gå igenom hinkarna. jag har ju inte riktiga grejer så får ta hinkar och däck hehe.
men i alla fall så skritta jag sen börja så börja jag med trav och sedan galopp halverade mellan dem.
som sakt gjorde jag typ samma ridpass både på morgonen och kvällens ridpass. men jag tyckte det gick bra och det såg ut som om hon tyckte det var kul!
det är ju bra haha.

ville ju skriva lite annat också.
jag har spenderat dagen mest inne för det var inge fint väder i dag. bara månligt (stavning) och det regna lite tror jag. det var i alla fall inge sommar väder i dag.
snackade typ 4-5 gånger med ronja haha vi har alltid något att prata om älskar min älskling.
på onsdag ska jag till ronja och ligga över där till torsdagen det kommer ju bli bäst!
jag kommer nog inte följa med på kryssning, ska vara hemma och rida, träna mysis.
ronja skulle ladda upp bilder det kommer nog snart men hn är lite lat för att göra det!
sitter och tittar på någon film den heter typ ''johan falk'' och sen någonting haha mamma gillar dom filmerna och pappa tror jag!
i morgon på schemat blir väll som i dag tror jag, rida och snacka med ronja blir det väll.
puss hej & sov så sött ♥
/EmEliE






Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag!

2011-07-05 @ 05:22:42
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Therese

sv; ja jag mår också bra. lite trött bara ;D Vad händer idag då?

2011-07-05 @ 10:24:30
URL: http://Thereseenman.blogspot.com
Postat av: Therese

sv; jo jag mår bara toppen, dock är jag lite trött! Vad händer idag då? =D

2011-07-05 @ 10:25:20
URL: http://ponymupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0